L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
PP, Ciutadans i Vox han parlat d'un clar bloqueig dels socialistes
L’oposició pretenia debatre aquest dimecres específicament sobre els 177 milions que deu l’Estat a les illes, però els partits que donen suport al govern s’hi han mostrat en contra.
Ha estat durant el decurs de la primera junta de portaveus de la cambra del nou període de sessions. PP, Ciutadans i Vox parlen d’un clar bloqueig dels socialistes.
Més ha reclamat explicacions a la ministra d’Hisenda i el grup socialista ha defensat la gestió de l’executiu de les illes i acusa la dreta de la comunitat d’hipocresia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues