El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
En declaracions a IB3 Notícies, Álvaro García Ortiz, ha garantit que els controls de les institucions funcionen
El primer destí com a fiscal d’Álvaro García Ortiz va ser a Menorca fa, gairebé 25 anys. La seva especial vinculació amb l’Illa el va dur, divendres capvespre, a oferir una conferència a l’Ateneu de Maó.
Abans, l’actual fiscal general de l’Estat va atendre a IB3 Notícies i es va referir a la mitja dotzena d’investigacions obertes per intent de compra de vots per correu en les eleccions del 28M. Investigacions que, segons assegura, demostren que les institucions funcionen.
De fet, la possibilitat de frau electoral en el vot per correu no és un problema nou: el Ministeri fiscal ja havia fet un suggeriment en relació amb la ciutat autònoma de Melilla.
Una altra qüestió a la qual s’ha referit el fiscal general de l’Estat és l’imminent nomenament (s’hauria de produir durant la segona quinzena de juny) d’un fiscal de sala delegat contra els delictes d’odi. Una figura, però, que no és conseqüència del cas Vinícius Júnior, sinó que ja estava prevista en una Llei d’abril de l’any passat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals