L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L'acusació arriba en ple bloqueig polític al país i sense nou govern des de les eleccions de setembre
El fiscal general d’Israel ha formalitzat l’acusació contra el primer ministre en funcions, Benjamin Netanyahu, per frau, suborn i abús de confiança en tres casos de corrupció després de les vistes celebrades el passat mes d’octubre.
Netanyahu ha titllat d’intent de cop contra ell els càrrecs per corrupció anunciats pel fiscal general i de pretendre dur a terme una revolució legal.
L’acusació arriba en ple bloqueig polític a Israel i sense nou govern des de les eleccions de setembre i allunya Netanyahu de seguir en el poder.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’assemblea de Més per Mallorca avala l’acord amb el 89% dels vots i Ara Més demana a Podem que s’incorpori a la candidatura per al 29 de novembre
L'UME acudeix a Eivissa per ajudar els serveis d'emergència