Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'advocat de l'empresari demana que s'aixequi el secret sumarial
El fiscal Miguel Àngel Subirán s’oposa que Bartomeu Cursach quedi en llibertat. En una vista celebrada aquest dimarts a l’Audiència, a porta tancada, l’advocat de l’empresari ha demanat que s’aixequi el secret que pesa sobre el sumari del cas Cursach i que, en cas contrari, el seu client quedi en llibertat. El fiscal, però, s’ha mostrat en desacord amb aquestes dues peticions.
Fa uns dies, la defensa de Cursach ja va recórrer les pròrrogues del secret sumarial dictades pel jutge Penalva. L’empresari està en presó preventiva des de fa tres mesos.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació