Un incendi agrícola a Mancor de la Vall, a la finca Es Rafal, ha cremat una vintena d’oliveres afectades. Els Bombers d’Inca, que han rebut l’avís a les 2:20 de la matinada, romanen al lloc per donar-lo per completament extingit, com hi està ja un foc forestal a la carretera de Bunyola a Orient que tot just ha cremat 100 m2 de carritx.
Arbre caigut
En un altre ordre de coses i a causa del vent, un arbre caigut està tallant un carril al cap de cantó de l’avingunda Gabriel Roca amb la d’Argentina. Els Bombers de Palma fan feina ara per retirar el ficus, de grans dimensions.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina