Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La presidenta de l'entitat Maria Antònia Mulet, assegura que “malgrat la guerra d'Ucraïna” la crisi de refugiats del sud “és una realitat”
El Fons Mallorquí de Cooperació insisteix en què hi continua havent una crisi de refugiats de països del Sud de la Mediterrània. La presidenta de l’entitat, Maria Antònia Mulet assegura que “malgrat la guerra a Ucraïna” la crisi de refugiats del Sud “continua sent una realitat”.
La presidenta del Fons Mallorquí de Cooperació, Maria Antònia Mulet ha explicat a la presidenta del Govern Francina Armengol els projectes que l’entitat té en marxa amb països del Sud de la Mediterrània i Centre-amèrica.
També ha explicat els projectes d’implantació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible entre municipis de Mallorca i altres països del Sud de la Mediterrània. Uns objectius aprovats per la ONU el 2015, en el marc de l’Agenda 2030, un programa internacional de desenvolupament.
Una reunió de presentació, que ha estat posposada durant els darrers dos anys per mor de la pandèmia a la que també ha assistit la gerent del Fons, Catalina Socies. També hi era present la directora general de Cooperació, Laura Celià.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte