El Fons Menorquí de Cooperació celebra en aquests moments al convent de Sant Diego d’Alaior els seus 25 anys amb tots aquells que durant el darrer quart de segle han col·laborat, d’una manera o l’altra, amb l’entitat. En el decurs de l’acte, s’ha presentat el Pla Estratègic del Fons, entitat sense ànim de lucre integrada pels vuit ajuntaments de Menorca, el Consell, el Govern, la UIB i diferents ONGs associades. El Fons es creà el 1993 amb l’objectiu de treballar de manera conjunta en la cooperació per al desenvolupament dels països empobrits.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa