S'han venut més de 2 milions i mig de formatge, valorats en 25,2 milions d'euros
La Denominació d’Origen del Formatge Maó-Menorca ha produït durant el darrer any gairebé 3 milions 300.000 quilos, dels quals n’ha venut més de 2 milions i mig. Açò ha suposat unes vendes valorades en poc més de 25 milions d’euros. Pel que fa al consum, un 70% del total es ven a les Illes; un 25%, a la resta d’Espanya, i els Estats Units continuen sent un any més l’exportador més gran, amb més de 100.000 quilos. Des del sector asseguren que, tot i que són unes xifres molt similars a les de l’any passat, estan preocupats pel futur i per com els afectarà la situació geopolítica actual.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda