Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El port de Ciutadella continua tancat des d'ahir dimecres capvespre
El port de Maó s’ha reobert al trànsit marítim a les 10.00 hores d’avui dijous per tal de permetre l’entrada del vaixell Zurbarán de Trasmediterranea, procedent de Barcelona i el vaixell de la companyia Baleària procedent d’Alcúdia i que s’ha hagut de desviar a Maó en haver-se tancat el port de Ciutadella des d’ahir dimecres capvespre. Els dos vaixells han tornat salpar tot i que el temporal marítim està deixant onades d’entre 6 i 9 metres.
El fort vent i onades de fins a 6 metres han obligat suspendre el trànsit marítim. L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) manté activat l’avís taronja per mala mar fins la mitjanit. També hi ha alerta groga per forts vents per ratxes de tramuntana que poden arribar als 80 km/h.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El cos surava en avançat estat de descomposició