Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Els ponents han estat Javier Puig, ambaixador a Tunísia; Tatiana Cajuso, investigadora postdoctoral a Harvard; Olivia Delcán, actriu i dramaturga, i l'atleta Nil Riudavets
Devers 500 persones s’han desplaçat en vaixell fins a l’Illa del Rei, per seguir en directe la quinzena edició del Fòrum Illa del Rei. El tema d’enguany, que ha despertat gran interès entre el públic, és ‘Menorca, com a illa exportadora de talent’.
Els ponents han estat l’ambaixador d’Espanya a Tunísia, Javier Puig; la investigadora a la Universitat de Harvard Tatiana Cajuso; l’actriu i dramaturga Olivia Delcán, i l’infermer i atleta adaptat Nil Ruidavets.
Tots ells, menorquins que han dut a terme la seva vida professional fora de l’illa, i que han posat sobre la taula les seves experiències personals. Entre les conclusions del fòrum, organitzat per Diari Menorca, Cercle d’Economia, La Fundació Illa del Rei i l’Ateneu de Maó, es pot afirmar que Menorca té molt talent, que triomfa fora de Menorca i que representa el present i el futur de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme