Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Compta amb la participació de l'activista ambiental Von Hernández, Premi Goldman el 2003, considerat el Nobel del medi ambient, i l'explorador de National Geographic, Mike Fay
Cal aglutinar empreses, institucions i ciutadania, per preservar les nostres aigües. És el missatge dels polítics d’Eivissa i Formentera que s’han unit avui a experts internacionals en la conservació del medi ambient durant l’obertura del Fòrum Marí. Exploradors i activistes han destacat la qualitat de les nostres aigües, tot i que diuen que estan amenaçades sobretot pels plàstics.
Els polítics parlen d’accions conjuntes i de començar des de casa. El fòrum Marí d’Eivissa i Formentera s’allargarà fins demà, amb diferents xerrades d’especialistes com l’activista ambiental Von Hernández, Premi Goldman el 2003, el Nobel del medi ambient, i l’explorador de National Geographic, Mike Fay.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi