S'inicien així una sèrie d'actes aquest mes per commemorar l'aniversari de la proclamació de la Segona República Espanyola
El Fòrum per la Memòria d’Eivissa i Formentera inicia una sèrie d’actes aquest mes per commemorar l’aniversari de la proclamació de la Segona República Espanyola, que va tenir lloc el 14 d’abril de 1931. El programa ha començat avui al cementeri vell de Vila amb una lectura poètica, una ofrena floral i la lectura d’un manifest reivindicatiu que tracta sobre la derogació de llei de memòria històrica. Un acte de memòria i homenatge a les víctimes durant la Guerra Civil i la dictadura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa