Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El creador ha rebut diferents premis de fotoperiodisme i fotografia documental
Tomeu Coll
66El fotògraf Tomeu Coll (Palma, 1981) va inaugurar aquest divendres una exposició del seu projecte “Badlands” a Roma i n’obrirà una altra sobre el mateix treball dimarts que ve a Palma i el divendres a Berlín.
Segons ha informat l’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB), que contribueix amb gairebé 22.000 euros per a la publicació del catàleg de “Badlands” (editat amb el títol de “Males terres”, la mostra de la capital italiana està instal·lada a la CSF Adams/KromArt Gallery, l’exposició de Palma serà a Casa Planas i la de Berlín, a la galeria Kehrer.
El projecte de Tomeu Coll el conformen una sèrie d’imatges en blanc i negre que recullen una imatge de Mallorca lluny de la turística i “que mai apareixerà als retrats oficials i molt manco a les guies o a les postals de l’illa”, segons la sinopsi difosa per l’IEB.
El creador mallorquí ha rebut diferents premis de fotoperiodisme i fotografia documental i el projecte d’aquestes exposicions simultànies li va valer el reconeixement de “fotògraf emergent” de la Smithsonian Magazine.
Coll ha fet exposicions individuals a Sarajevo i Nova York i ha treballat per diferents mitjans de comunicació espanyols i internacionals.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols