Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Un treball d'arxiu per conèixer els personatges de l'infern protagonistes dels correfocs
El jove fotògraf Pau Font ha convertit la seva feina i passió en un llibre. Membre d’una colla de dimonis, va pensar que seria interessant tenir un arxiu fotogràfic dels dimonis que surten a les festes i correfocs d’arreu de les Balears.
Ha fotografiat dimonis de 40 colles, i amb la col·laboració de Martí Canyelles ha fet una nota històrica de cada grup. El resultat, un llibre que mostra la vestimenta dels aterradors dimonis i conta les llegendes que els envolten, la història d’un dels elements més tradicionals i folklòrics de les festes de les Illes.
El llibre el podeu trobar a partir de la setmana que ve a les llibreries.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom