Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Un treball d'arxiu per conèixer els personatges de l'infern protagonistes dels correfocs
El jove fotògraf Pau Font ha convertit la seva feina i passió en un llibre. Membre d’una colla de dimonis, va pensar que seria interessant tenir un arxiu fotogràfic dels dimonis que surten a les festes i correfocs d’arreu de les Balears.
Ha fotografiat dimonis de 40 colles, i amb la col·laboració de Martí Canyelles ha fet una nota històrica de cada grup. El resultat, un llibre que mostra la vestimenta dels aterradors dimonis i conta les llegendes que els envolten, la història d’un dels elements més tradicionals i folklòrics de les festes de les Illes.
El llibre el podeu trobar a partir de la setmana que ve a les llibreries.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues