Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
A partir de dijous tornaran a pujar les temperatures
Avui és el darrer dia de l’hivern i el canvi d’estació ve acompanyat de fred. En fa més que fa dos dies. De fet, ha nevat a Mallorca després de 2 mesos. També ha plogut a molts de llocs de les Illes. Una nevada, però anecdòtica. Fins a 10 centímetres de neu s’han acumulat al cim del Puig Major. Avui dematí, a les Balears, la pluja i les baixes temperatures han estat les protagonistes.
La pluja d’avui era esperada per a la majoria dels vianants però no per alguns turistes. De nou, s’ha hagut de tancar la platja de Can Pere Antoni, a Palma, per vessament d’aigues mixtes. El mal temps continuarà durant els primers dies de la primavera.
I a Menorca, la imatge és similar. El dia gris acompanyarà la pluja i el vent. La nova estació comença freda, però a partir de dijous les temperatures tornaran a pujar.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat