Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La sensació tèrmica a Menorca s'ha situat per davall dels 0 graus aquesta setmana
El mal temps ha buidat el mercat del Claustre de Maó: les compres són mínimes i, en qualsevol cas, els productes més cercats són els que ajuden a entrar en calor. Tampoc els carrers del centre no tenen gaire vida aquests dies, en què el vent i la pluja s’uneixen a les baixes temperatures, i això no afavoreix els comerços.
En general, passam més temps a casa i, si sortim, ho feim ben abrigats o per anar a prendre alguna beguda calenta. Ara bé, l’oferta de bars i cafeteries en aquestes dates és més aviat reduïda. Per això, els més valents surten senzillament a estirar les cames.
El vent i el fred -que fa més d’una setmana que no afluixen- continuaran a Menorca, almanco, una setmana més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los