Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Creu que la ruta Algèria-Balears creixerà si la política europea manté els incentius econòmics als països d'origen
Avui ha arrencat a l’auditori de Can Ventosa, a Eivissa, la sisena edició del Fòrum Marí. La biodiversitat de la mar i els efectes del canvi climàtic han centrat les ponències del matí.
Les xerrades han continuat a l’horabaixa. En una d’elles, el fundador d’Open Arms ha analitzat la crisi humanitària que pateix el Mediterrani, amb l’arribada massiva de migrants amb pasteres. Una dramàtica realitat que fa uns anys va començar a colpejar les costes de Grècia i Itàlia i que ara ho fa amb força amb l’arribada d’embarcacions irregulars a les illes. Una problemàtica que, segons l’activista, continuarà augmentant si la Unió Europea no deixa de compensar econòmicament els països d’origen de les rutes establertes, com és el cas de la ruta Algèria-Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor