Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'APB i l'Ajuntament d'Eivissa han presentat conjuntament el projecte
L’APB i l’Ajuntament d’Eivissa presenten conjuntament el projecte. Serà l’aparcament subterrani més gran de les Pitiüses, amb prop de 700 places.
Al futur aparcament subterrani s’accedirà per una rampa darrere l’actual edifici de la Confraria de Pescadors. Els vianants sortiran per un altre accés separat. L’APB confia fer-ne la licitació enguany. Seran 18.000 metres quadrats de superfície amb una planta subterrània. No hi ha data d’inici per a l’obra, que es podria perllongar 18 mesos.
Damunt l’aparcament subterrani s’aixecarà l’Estació Marítima nova de les barques de Formentera. Una construcció que afectarà també on ara hi ha la Confraria i les drassanes i tallers de l’empresa Varadero Ibiza, que s’hauran de traslladar al moll comercial.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703