Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Josep Pons i Juan Manuel López Nadal defensen que els valors fundacionals de la Unió han d'estar més vigents que mai
L’inici de la segona presidència de Donald Trump ha sacsejat, sens dubte, l’ordre mundial. IB3 Notícies ha demanat l’opinió de Josep Pons i de Juan Manuel López Nadal, dos mallorquins amb una llarga trajectòria diplomàtica, sobre el futur de les relacions internacionals i, especialment, sobre quin paper li espera a Europa. En el seu retorn a la Casa Blanca, Trump i el seu equip semblen abonats a l’anomenada “doctrina del xoc”.
López Nadal acaba de publicar un llibre en què descriu com el focus geopolític mundial s’ha traslladat a l’Indopacífic. Davant aquest panorama, quin rol li toca a la Unió Europea?
Tots dos coincideixen a afirmar que ara, més que mai, Europa s’ha de refermar en els valors fundacionals. Asseguren que en la seva llarga trajectòria mai havien vist escenes com les que presenciam aquests dies.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals