Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les associacions de benzineres asseguren que fins ara els preus s'havien contengut, però davant l'allargament del conflicte es podrien disparar
Si comparam els preus del combustible d’aquest dilluns amb els de divendres 27, abans que esclatàs el conflicte, veim que en el cas del dièsel la pujada és de fins a 16 cèntims per litre. Passa d’1,58 cèntims a 1,84 cèntims. En el cas de la benzina la pujada és de 12 cèntims i passa d’1,61 a 1,73.
Una pujada, diu Rafel Matas, president de l’associació de benzineres de Pimem, que s’havia “contengut” esperant que el conflicte no s’allargàs i que ara, amb el pas dels dies i la possibilitat d’un conflicte més llarg, “és una bogeria”.
De fet, afegeix Joan Mayans, de l’Associació d’Estacions de Serveis de les Illes Balears, depenent de CAEB, que tot fa preveure que “continuï pujant”, ja que estam, diu, en un escenari “molt inestable”. Amb tot, Mayans assegura que el subministrament està garantit i demana calma als usuaris i que posin combustible de la manera habitual.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila