Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Segons el petit i mitjà comerç, l'FNAC representa una amenaça sobretot per a les llibreries
Palma era una de les conquestes pendents des de fa molts d’anys per a la firma d’oci i tecnologia FNAC. La companyia francesa amb 33 botigues a 13 províncies espanyoles abans que acabi l’any n’obrirà la primera a les Balears.
Serà a la planta baixa de l’edifici de la Mutua General de Seguros, al carrer de Sant Miquel, on des de fa uns dies fan feina en les instal·lacions. Aquest dilluns ja està previst l’arribada del mobiliari. Segons el petit i mitjà comerç l’FNAC representa una amenaça sobretot per a les llibreries, en una zona on ja n’hi ha un bon grapat.
L’arribada de l’FNAC a Palma suposarà la creació d’almanco 34 llocs de feina, la gran majoria per a les funcions de venedors i caixers. Són contractes indefinits a jornada completa i a temps parcial. Els sous oscil·len entre els mil i els 1.300 euros.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí