Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
La màxima institució eivissenca lamenta les desqualificacions que han rebut alguns membres de l'equip de govern arran de la polèmica
A Eivissa, el Consell ha lamentat aquest dissabte les desqualificacions que han rebut alguns membres de l’equip de govern arran de la polèmica de les cabres de l’illot des Vedrà. La institució vol aclarir que encara no se sap si finalment es declararà Bé d’Interés Cultural Immaterial la tradició de la captura de cabres a es Vedrà, perquè per ara només està en estudi la petició dels propietaris de l’illot.
El grup ecologista GEN-GOB considera “irresponsable” l’actuació del Consell i assegura que aquesta tradició implica tortura animal, prohibida per llei. Els ecologistes exigeixen la retirada immediata de les cabres de l’illot i veuen responsabilitats penals per delictes contra la flora.
El Consell d’Eivissa proposa mantenir la vintena de cabres que resten a l’illot d’es Vedrà
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles