Logo IB3N
X

El GEN-GOB anima als ciutadans a presentar una queixa sobre l’ampliació de l’aeroport al Defensor del Poble

L'escrit de queixa planteja reduir el flux de passatgers a un màxim de 7 milions

31/07/2026

El GEN-GOB anima als ciutadans a presentar una queixa sobre l’ampliació de l’aeroport al Defensor del Poble

35

El GEN-GOB inicia una campanya per animar la ciutadania a presentar una queixa davant el Defensor del Poble contra l’ampliació de l’Aeroport d’Eivissa.

L’escrit de queixa diu que AENA no compleix amb el Pla Director aprovat en 2010 on es parla d’un flux màxim de 7 milions de passatgers, quan ara ja se superen els 9 milions.

Assegura que l’ampliació obeeix a criteris econòmics i de rendibilitat i no es té en compte els interessos de la població resident ni la salvaguarda del medi ambient. Demanen que es redueixin els vols fins a complir amb el previst en el Pla, és a dir, màxim 7 milions de passatgers.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT