Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Usuaris, alumnes de l'IES Maria Àngels Cardona i la família guanyadora han participat en l'activitat
Les mans executores dels alumnes de l’institut Maria Àngels Cardona i l’experiència de la gent en porquejades han estat la combinació ideal per a l’activitat organitzada al geriàtric municipal de Ciutadella.
Enguany, no s’ha fet el sorteig del porc viu per Sant Antoni a causa de la llei de benestar animal, i aquesta ha estat l’alternativa. La rifa ha estat tot un èxit, amb una recaptació de 1.900 euros.
Aquest nou format va ser precisament el que va animar el guanyador a comprar participacions. Ells també han participat en la porquejada. I pel que fa als productes resultants… ja tenen una idea de què en faran.
De la porquejada han sortit 27 quilos de sobrassada i 15 de carn-i-xulla. Dissabte, dia 14 de febrer, s’organitzarà una festa per consumir part d’aquest producte amb els usuaris, els alumnes i els guanyadors del sorteig.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable