Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Els familiars estan preocupats i l'Ajuntament s'ha compromès a comprar radiadors i a reunir-se amb el Govern perquè ho solucioni de manera definitiva
Les obres de reforma i ampliació del geriàtric de Sant Lluís, que havien d’estar enllestides al setembre, i encara no estan acabades, han deixat sense calefacció tot l’edifici. Una situació que ha creat preocupació i malestar entre els familiars dels residents.
L’Ajuntament s’ha reunit aquest dilluns capvespre amb ells i, com a mesura d’urgència, s’ha compromès a comprar radiadors per fer front a l’arribada del fred i a reunir-se amb el Govern perquè ho solucioni de manera definitiva.
Es preveu que les obres d’ampliació, que han de dotar al centre de 24 noves places per a gent gran, acabin a finals d’any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat