X

El geriàtric municipal de Sant Lluís, sense calefacció a causa de les obres d’ampliació de l’edifici

Els familiars estan preocupats i l'Ajuntament s'ha compromès a comprar radiadors i a reunir-se amb el Govern perquè ho solucioni de manera definitiva

28/11/2023

El geriàtric municipal de Sant Lluís, sense calefacció a causa de les obres d’ampliació de l’edifici

113

Les obres de reforma i ampliació del geriàtric de Sant Lluís, que havien d’estar enllestides al setembre, i encara no estan acabades, han deixat sense calefacció tot l’edifici. Una situació que ha creat preocupació i malestar entre els familiars dels residents.

L’Ajuntament s’ha reunit aquest dilluns capvespre amb ells i, com a mesura d’urgència, s’ha compromès a comprar radiadors per fer front a l’arribada del fred i a reunir-se amb el Govern perquè ho solucioni de manera definitiva.

Es preveu que les obres d’ampliació, que han de dotar al centre de 24 noves places per a gent gran, acabin a finals d’any.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor