Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Des del centre educatiu adverteixen dels 'matisos' que comporta la decisió de l'Ajuntament d'Eivissa
L’Ajuntament d’Eivissa habilitarà el gimnàs de l’Escola d’Adults per acollir les persones sense sostre durant els vespres i les nits. Es tracta de l’espai que ja es fa servir en casos d’onades de fred o emergències socials, i que a partir del gener tendrà “llits, dutxes i banys” per a 25 usuaris. Es farà servir mentre es construeix el centre d’acollida de baixa exigència des Gorg, previst per d’aquí a quatre anys.
L’entrada al gimnàs de l’antic col·legi de sa Bodega, al carrer Canàries, serà la que creuaran els usuaris del centre de primera acollida. S’hi habilitaran banys i dutxes, els oferiran alguna beguda calenta i espais per deixar-hi les pertinences i els animals de companyia. L’obra costarà uns 40.000 euros al Consistori, que espera que altres institucions els ajudin, ja que serà l’únic centre de l’illa amb aquestes característiques.
Amb l’obra, el personal del SOIB que imparteix classes d’orientació laboral a l’Escola d’Adults deixarà de tenir despatx propi al centre educatiu, on hi ha 650 alumnes i 19 professors. Des de l’Escola d’Adults alerten que és un cas amb molts matisos, perquè el gimnàs és l’únic espai comú que tenen, i que caldrà estudiar-ne la idoneïtat quan rebin el projecte.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte