Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Des del centre educatiu adverteixen dels 'matisos' que comporta la decisió de l'Ajuntament d'Eivissa
L’Ajuntament d’Eivissa habilitarà el gimnàs de l’Escola d’Adults per acollir les persones sense sostre durant els vespres i les nits. Es tracta de l’espai que ja es fa servir en casos d’onades de fred o emergències socials, i que a partir del gener tendrà “llits, dutxes i banys” per a 25 usuaris. Es farà servir mentre es construeix el centre d’acollida de baixa exigència des Gorg, previst per d’aquí a quatre anys.
L’entrada al gimnàs de l’antic col·legi de sa Bodega, al carrer Canàries, serà la que creuaran els usuaris del centre de primera acollida. S’hi habilitaran banys i dutxes, els oferiran alguna beguda calenta i espais per deixar-hi les pertinences i els animals de companyia. L’obra costarà uns 40.000 euros al Consistori, que espera que altres institucions els ajudin, ja que serà l’únic centre de l’illa amb aquestes característiques.
Amb l’obra, el personal del SOIB que imparteix classes d’orientació laboral a l’Escola d’Adults deixarà de tenir despatx propi al centre educatiu, on hi ha 650 alumnes i 19 professors. Des de l’Escola d’Adults alerten que és un cas amb molts matisos, perquè el gimnàs és l’únic espai comú que tenen, i que caldrà estudiar-ne la idoneïtat quan rebin el projecte.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix