Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
La Conselleria respon que fer inspeccions i obrir expedients necessita una certa tramitació
El GOB de Menorca sospita que utilitzen més aigua del que toca i de fonts no permeses. Han denunciat tres finques en reiterades ocasions però acusen la Conselleria de Medi Ambient de no fer res, critiquen que el departament de recursos hídrics no faci inspeccions d’ofici i que tardi un any i mig a obrir un expedient.
La Conselleria respon que fer inspeccions i obrir expedients necessita una certa tramitació. Com que no hi ha cap normativa que prohibeixi regar durant les hores de més calor, el GOB demana que, almenys, es comprovi que els llocs amb regadiu compleixin els requisits mínims.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE