Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Els empresaris de lloguer turístic diuen, però, que la mesura farà créixer l'oferta il·legal
Els empresaris menorquins insisteixen: la moratòria turística afectarà greument l’economia local i frenarà la recuperació iniciada després de la pandèmia. La consideren innecessària tenint en compte que Menorca és l’única illa que ja comptava amb un límit de places turístiques que, tanmateix, mai no s’ha exhaurit.
Per PIME Menorca, els motius mediambientals amb què es defensa la decisió no en són una bona justificació. La patronal entén que les mesures haurien de ser tant sostenibles com atractives pel creixement econòmic.
Els empresaris d’habitatges van encara més enfora i alerten que la moratòria farà créixer l’oferta il·legal. De fet, els que hagin comprat una residència hauran d’esperar fins a 9 anys per poder inscriure’l com a turístic. Però les entitats proteccionistes no ho veuen així.
El GOB avisa que fer créixer el nombre de visitants no és rendible, la qualitat de l’oferta turística empitjora i l’accés a l’habitatge es dificulta. Els ecologistes creuen que s’ha de cercar l’equilibri entre els turistes i els residents perquè les mesures siguin efectives.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears