Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Tem que puguin ser urbanitzats en el futur, ja que la propietat dels 6.000 metres ha venut altres sòls a l'administració
El GOB segueix ben d’aprop a Menorca la desprotecció que Costes va fent de parcel·les fins ara incloses dins el domini públic. Si fa una setmana els ecologistes alertaven de la desprotecció de la zona dunar de l’arenal de Son Saura, avui avisen que també es podria arribar a edificar una parcel·la del riu de Cala Galdana llindant amb la urbanització.
Costes ha atès el recurs de la propietat per moure la delimitació de domini públic que era vigent des de 2008, i açò obre la porta a que els 6.000 metres quadrats en qüestió puguin ser reclassificats en el futur. Però el que més alimenta les sospites del GOB és que la societat propietària, Aprovechamiento de Terrenos Diseminados, sigui la mateixa a la que el llavors ministre Jaume Matas va comprar els terrenys per garantir l’accés a Cala Mitjana i que, anys després, va cedir sòl al conseller Luis Alejandre perquè pogués habilitar un nou aparcament a Cala Galdana a canvi del compromís polític de reqüalificar terrenys perquè poguessin ser urbanitzats.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Un reconeixement a la seva trajectòria professional que ha creat escola