Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

La instal·lació de filtres a la xemeneia de la central per capturar els contaminants no soluciona el problema perquè s'abocarien al mar, denuncien els ecologistes
El coordinador territorial del GOB-Menorca, Miquel Camps, en una imatge d'arxiu.
109La negativa del govern espanyol de reconvertir la tèrmica del port de Maó al gas natural deixa via lliure a una altra solució, la qual Endesa porta dos anys estudiant i que consisteix en la instal·lació de filtres a la xemeneia per capturar gran part dels contaminants. Però, tal com denuncia el GOB, aquests filtres s’han de netejar amb aigua, que seria abocada al clavegueram.
Això provocaria l’enviament dels contaminants a la depuradora pública Maó-Es Castell, que no està preparada per tractar substàncies d’aquest estil. El coordinador territorial del GOB-Menorca, Miquel Camps, critica aquesta possibilitat perquè implicaria traspassar el problema d’una empresa privada a l’esfera pública.
Actualment, la central és responsable de més de la meitat de les emissions de CO2 de l’illa.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta