Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'entitat lamenta que les disposicions de la Llei Delgado de 2012 permetin a Melià perpetuar impactes visuals
El GOB Menorca planteja mobilitzacions per evitar que es perpetuïn les dues grans torres hoteleres d’11 plantes que hi ha a primera linea de platja a Son Bou, a Alaior.
Els blocs de l’hotel Milanos Pingüinos, construïts als anys 70, no compleixen l’actual normativa urbanística de Menorca. Però la Llei Delgado ha permès que aquests darrers cinc anys, 25 allotjaments s’hagin modernitzat sense haver-se d’adaptar a la planificació vigent.
La cadena Melià també s’hi ha acollit i ha presentat un projecte que només preveu enderrocar 2.500 metres quadrats. Una actuació del tot insuficient pel GOB.
L’entitat apel·la a la pressió social per evitar-ho i reclama un compliment estricte de la legalitat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora