Els ecologistes celebren una junta extraordinària sense candidatura única
322
Els socis del GOB celebren, aquest dissabte a Montuïri, la junta extraordinària que ha de triar nova presidència amb dues candidatures presentades pel càrrec, per substituir la dimitida Margalida Ramis. Es tracta de Teresa Cuennet, membre de la junta directiva de dones que va entrar fa un any, amb un caire continuista, i la de l’ecòleg Joan Moranta, crític amb les actuals dirigents.
Així mateix, s’han d’elegir noves vocalies i hi ha una quinzena de candidatures presentades. Abans, en l’assemblea ordinària s’han aprovat els comptes de l’entitat i també la memòria anual.
També es tria la presidència interinsular, per a la qual sí que hi ha candidatura única: la de Fanny Tur.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada