Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Les instal·lacions haurien d'haver-se retirat de la platja abans del 30 de novembre de l'any passat
En un comunicat, el GOB denuncia que aquestes instal·lacions es continuïn explotant quan fa mesos que haurien d'haver estat retirades.
185El grup ecologista GOB ha rebut la confirmació per part de la Demarcació de Costes que les terrasses d’uns bars situades davant l’edifici Xara de la platja d’Alcúdia i els seus voltants, que va denunciar el març passat, no disposen d’autorització.
L’entitat ha denunciat en un comunicat que aquestes instal·lacions es continuïn explotant quan fa mesos que haurien d’haver estat retirades.
Segons el GOB, la Demarcació de Costes ha confirmat que aquestes ocupacions no disposen d’autorització i que haurien d’haver-se retirat de la platja abans del 30 de novembre de l’any passat i en tot cas abans del 31 de desembre, en finalitzar l’autorització de la qual disposava l’Ajuntament d’Alcúdia per a les temporades 2018 a 2021.
Costes va reclamar per escrit al Consistori alcudienc que retiri les instal·lacions d’aquestes terrasses, per ser el titular de l’autorització fa més d’un mes, però les terrasses es mantenen i prossegueixen la seva explotació comercial.
El GOB ha criticat que segueixin unes ocupacions de la costa que ni tan sols són autoritzables en virtud de la llei de costes, que només permet l’ocupació del domini públic marítim terrestre per a aquelles activitats o instal·lacions que, per la seva naturalesa, no poden tenir una altra ubicació, quan “la terrassa d’un bar pot estar en altres llocs fora de la platja”.
L’entitat ecologista ha lamentat “les nombroses ocupacions i explotacions comercials en les costes de les Illes Balears que incompleixen la llei, però que inexplicablement han estat tolerades, i en nombroses ocasions, fins i tot, autoritzades, com les existents enfront de l’edifici Xara des de fa dècades”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027