Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els ecologistes consideren que autoritzar aquesta renovació suposarà donar 50 anys més de vida a aquests edificis
99
El GOB Menorca ha detectat deficiències en el projecte de modernització dels dos grans hotels de Son Bou, a Alaior. En aquests moments el projecte es troba aturat per la suspensió de llicències, durant un any, que va decretar l’Ajuntament d’Alaior. Però després de prendre aquesta decisió va aparèixer nova documentació que podria comportar l’aixecament de la suspensió, la llicència atorgada als anys 70, al final de la dictadura. Ara el coordinador de política territorial del GOB Menorca, Miquel Camps, diu que hi ha aspectes d’aquest projecte que podrien no adaptar-se a la legalitat vigent.
El coordinador de política territorial del GOB Menorca també exposa que fa setmanes que van demanar veure tots els nous documents, però de moment no ha obtingut resposta. Però des de l’Ajuntament responen que no hi ha cap inconvenient a què els ecologistes consulti la llicència dels anys 70.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €