Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els ecologistes creuen que la solució passa per diversificar la producció amb renovables
El GOB-Menorca no descarta mesures de pressió perquè es posi remei a la vulnerabilitat energètica de l’illa. Diuen que s’ha tornat a posar en relleu aquest diumenge, després que es produís una nova emissió de fum negre a la central tèrmica de Maó. L’encesa d’una turbina extra per donar servei a un increment de demanda puntual va ocasionar el fum. És la segona vegada en 6 dies que es produeix aquesta situació. Els ecologistes -que avui han reunit la seva Junta Executiva- creuen que la solució passa per diversificar la producció amb renovables i fan pressió perquè el segon cable arribi el més prest possible. Asseguren que dur més grups electrògens només equival a posar més pedaços al problema.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles