Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Els ecologistes acorden un seguit de mesures per reclamar-ho als nous governs
La Junta Directiva Interinsular del GOB s'ha reunit a Menorca per tractar qüestions que afecten de manera transversal al conjunt de les Balears.
68El GOB exigirà als polítics mesures concretes per a reduir la pressió humana sobre les Balears. Aquesta és una de les conclusions després de la junta directiva interinsular de l’organització ecologista celebrada a Menorca i com a conseqüència de la formació de nous governs en les institucions arran de les eleccions del 26 de maig.
L’entitat ecologista ha acordat les prioritats ambientals que reclamaran als nous executius de les Balears. La proposta principal és l’aplicació de la fórmula 2×1 de reducció de places turístiques. Consisteix a eliminar dues places considerades obsoletes per cada nova plaça que es crea.
Els ecologistes reclamen també reduir la pressió que generen els creuers i els avions, dotar de recursos efectius el decret de posidònia i la revisió del sistema fiscal amb criteris ecològics.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora