Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'any passat es van obrir únicament cinc expedients sancionadors, mentre que el 2018 van ser 42 (35 per activitats de pesca recreativa, 4 per pesca professional i 3 per al sector de la restauració)
El GOB Menorca denuncia que els expedients sancionadors de pesca relatius a 2019 a Menorca van descendir en un 90%, i ha sol·licitat aquest dimarts una reunió amb el Consell de Menorca i la Delegació Insular de l’Estat per a demanar explicacions.
L’entitat ecologista ha qualificat en un comunicat de “baixada espectacular” el descens dels expedients de pesca interposats pels agents de la Guàrdia Civil, els inspectors de pesca del Consell de Menorca, i els vigilants de la Reserva Marina del Nord de l’illa.
Recorden que en 2019 l’activitat pesquera es va realitzar sense problema, i que la pandèmia de la Covid-19 no havia fet la seva aparició. L’any passat es van obrir únicament cinc expedients sancionadors, mentre que el 2018 van ser 42 (35 per activitats de pesca recreativa, 4 per pesca professional i 3 per al sector de la restauració).
A més, els cinc expedients oberts a Menorca fan referència a qüestions menors de la pesca recreativa com la falta de documentació o no disposar de llicència per a l’activitat. D’aquests, tres van ser interposats per la Guàrdia Civil i dues pels inspectors de pesca del Consell. Els vigilants de la Reserva no van obrir cap diligència.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari