L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
S'hi preveu l'edificació de 14.000 metres quadrats amb habitatges plurifamiliars lliures i de protecció oficial i 500 places hoteleres
Als terrenys del Repòs del Rei es preveu l’edificació de 14.000 metres quadrats amb habitatges plurifamiliars lliures i de protecció oficial i també 500 places hoteleres. El GOB ha posat la vista en els recursos hídrics necessaris, ja que l’aqüífer d’aquesta zona es considera que ja està sobreexplotat.
El nombre de places hoteleres també preocupa, essent la saturació turística de l’illa un tema de molta actualitat. Així i tot, el pla urbanístic des Castell, de l’any 80, ja té contemplades aquestes places.
Des de l’Ajuntament recorden que el projecte encara es troba en un estat embrionari i els punts que destaca el GOB es tenen en compte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'Associació d'Empresaris d'Oci demanen més vigilància en aquesta zona