Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Des de fa setmanes, el quartet de la catedral i l'organista Tomé Olives l'estan assajant i s'interpretarà a la pregària de l'ermita i a la missa del dia de Sant Joan
Una nova tonada arriba enguany als actes religiosos de les festes de Ciutadella: el Goig de Sant Joan, composta per un sacerdot fa 45 anys, conta en set estrofes la vida del Sant i li prega protecció per a les festes.
El Goig inspirat en la vida de Sant Joan va ser escrit el 1979 pel bisbe Antoni Deig i musicalitzat per Bartomeu Llompart. Des de fa setmanes, el quartet de la catedral i l’organista Tomé Olives l’estan assajant i s’interpretarà a la pregària de l’ermita i a la missa del dia de Sant Joan.
Els goigs són uns cants religiosos que alaben la figura d’un sant. Es van popularitzar al segle XVI i a Menorca destaca el de la Mare de Déu del Roser, que es cantava a les festes majors.
Cada una de les estrofes acaba amb: ‘Ciutadella vos aclama, patró nostre, Sant Joan’ i a la darrera es demana protecció perquè la festa transcorri en pau i sense incidències.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"