Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Una d'elles tendrà base a Formentera i les altres quatre quedaran amarrades a Mallorca
El Govern ha destinat 560.000 euros procedents de l’impost turístic en la compra de cinc embarcacions per vigilar les reserves marines. Substituïran les anteriors, que havien quedat obsoletes. Una d’elles tendrà base a Formentera per vigilar la part ponent de la reserva dels Freus i la nova reserva de la Punta de Sa Creu, i les altres quatre quedaran amarrades a Mallorca.
Amb aquest programa també s’ha contractat més personal de vigilància i s’han ampliat el nombre reserves marines fins arribar a protegir 63.500 hectàrees.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes