Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Dimecres que ve tendrà lloc la primera reunió per coordinar com s'integren els 100 rastrejadors que el Govern ha sol·licitat a l'exèrcit
Dimecres que ve tendrà lloc la primera reunió per coordinar com s’integren els 100 rastrejadors que el Govern ha sol·licitat a l’exèrcit. En aquests moments, a les Balears hi ha 190 rastrejadors i 30 més que estan en formació. Ho ha anunciat la portaveu del Govern, Pilar Costa, després de la trobada entre la presidenta Francina Armengol i els portaveus dels grups parlamentaris. Han acordat reunir-se per videoconferència un pic a la setmana per retre comptes de la gestió de la pandèmia. Previsiblement, Armengol compareixerà al Parlament dia 8 de setembre. Demà serà el torn del conseller d’Educació, Martí March, per explicar com s’ha organitzat l’inici de curs.
Davant l’actual situació epidemiològica, l’executiu no descarta confinaments selectius a barriades o municipis. També recorda que no complir amb la quarantena pot suposar sancions. Així mateix, Pilar Costa ha reiterat que el Govern ha demanat a Madrid que els Expedients temporals de regulació d’ocupació s’allarguin fins al març de l’any que ve. Per facilitar la conciliació, també han reclamat una baixa o permís retribuït pels pares que hagin de quedar-se a casa en el cas que els seus fills hagin de fer quarantena.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa