Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Exigiran la convocatòria del Consell de Política Fiscal i Financera
El portaveu del Govern, Antoni Costa, ha donat l’enhorabona al president del Govern central, Pedro Sánchez, però ha lamentat l’alt preu que, a parer seu, ha hagut de pagar i pagarà per la investidura.
Costa ha dit que el Govern exigirà el compliment de l’agenda illenca. En aquest sentit, ha afirmat que reclamarà la convocatòria del Consell de Política Fiscal i Financera. Un dels principals punts és l’exigència d’un règim especial per a les Illes Balears, sobretot pel que fa al règim fiscal. Un altre és un complement d’insularitat just, que permeti cobrir les places vacants, tant a l’administració pública com als cossos i forces de seguretat.
Finalment, Costa s’ha mostrat a favor de la gratuïtat del transport públic per al 2024, però ha demanat que es faci en igualtat de condicions per a totes les institucions públiques, i que no acceptaran “discriminacions per motius ideològics”.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç