Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les companyies aèries alemanyes registren un fort increment de reserves cap a Mallorca des que Berlín va treure les Illes de les zones de risc
Les companyies aèries alemanyes registren un fort increment de reserves cap a Mallorca des del passat divendres, quan el Govern alemany va aixecar les restriccions dels viatges a les Balears i altres comunitats. Eurowings ha informat que els vols s’omplen molt ràpidament i ha ampliat la seva oferta en 300 vols per al període de Setmana Santa. La previsió d’AENA és que l’increment dels vols amb destinació a Palma es notarà a partir del darrer cap de setmana de març.
Però les autoritats alemanyes recorden que, malgrat haver tret a les Balears de els destinacions de risc, continuen desaconsellant els viatges que no siguin essencials. “Que haguem eliminat l’alerta a algunes destinacions no és una invitació al viatge”, ha declarat la portaveu del miniseri d’Afers Exteriors alemany, Maria Adebahr. “Si es fixen en les nostres recomanacions, veuran que seguim desaconsellant tots els viatges turístics no essencials, incloent a l’estranger. Però aquesta és, per descomptat, una decisió que cadascú ha de prendre”, ha afegit Adebahr.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys