Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Les companyies aèries alemanyes registren un fort increment de reserves cap a Mallorca des que Berlín va treure les Illes de les zones de risc
Les companyies aèries alemanyes registren un fort increment de reserves cap a Mallorca des del passat divendres, quan el Govern alemany va aixecar les restriccions dels viatges a les Balears i altres comunitats. Eurowings ha informat que els vols s’omplen molt ràpidament i ha ampliat la seva oferta en 300 vols per al període de Setmana Santa. La previsió d’AENA és que l’increment dels vols amb destinació a Palma es notarà a partir del darrer cap de setmana de març.
Però les autoritats alemanyes recorden que, malgrat haver tret a les Balears de els destinacions de risc, continuen desaconsellant els viatges que no siguin essencials. “Que haguem eliminat l’alerta a algunes destinacions no és una invitació al viatge”, ha declarat la portaveu del miniseri d’Afers Exteriors alemany, Maria Adebahr. “Si es fixen en les nostres recomanacions, veuran que seguim desaconsellant tots els viatges turístics no essencials, incloent a l’estranger. Però aquesta és, per descomptat, una decisió que cadascú ha de prendre”, ha afegit Adebahr.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya