Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El Consell insular també hi aportarà els mateixos diners, però els projectes seran executats pels ajuntaments
El Govern ha anunciat un pla de sostenibilitat i reactivació econòmica dotat amb 2 milions 100 mil euros de l’impost de turisme sostenible. El Consell insular també hi aportarà els mateixos diners, però els projectes seran executats pels ajuntaments.
Les obres hauran d’estar relacionades amb projectes d’eficiència energètica en espais públics, millores en la depuració i el cicle de l’aigua, impuls de l’accessibilitat universal, reformes en espais urbans i mobilitat sostenible.
Hi tindran prioritat infraestructures com la construcció d’habitatge protegit, la nova depuradora de Portinatx, l’ampliació del dipòsit de la dessalinitzadora de Santa Eulària o la reforma de la badia de Portmany.
La situació generada per la COVID-19 ha obligat les administracions a aturar alguns dels projectes que tenien prevists. A Eivissa, és el cas de la construcció del nou Parc Insular de Bombers i la compra del solar del vell Hospital Can Misses.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç