Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Ha arribat a un acord amb els agents socials per a allargar els expedients de regulació temporal d'ocupació
EFE/Brais Lorenzo
72El Govern ha arribat a un acord amb els agents socials per a allargar els expedients de regulació temporal d’ocupació per força major fins al 30 de juny. Així, una vegada s’aixequi l’estat d’alarma podran mantenir-se els ERTOs, si bé la protecció per desocupació dels treballadors fixos discontinus s’estendrà fins al 31 de desembre.
Amb aquest pacte, es mantendrà la protecció per desocupació i l’exoneració de cotització com fins ara, encara que amb percentatges menors per a les empreses que reprenguin parcialment l’activitat.
La junta directiva de la CEOE ha ratificat l’acord, encara que amb forta divisió interna. I una vegada que els òrgans de direcció dels agents socials, les patronals i els sindicats majoritaris han donat el vistiplau a l’acord, la mesura ha pogut ser aprovada en el Consell de Ministres extraordinari que s’ha celebrat avui per a donar llum verda a la quarta pròrroga de l’estat d’alarma.
La nova pròrroga es perllongarà fins al 24 de maig per seguir avançant en la contenció del virus i el procés de desescalada progressiva iniciat.
La ministra de Treball, Yolanda Díaz, ha defensat que l’acord dels ERTOs és equilibrat i que no deixa a ningú de banda.
El PP demana perllongar els ERTO’s al sector turístic durant tot 2020
Els afectats pels ERTO’s no cobraran l’atur fins el mes de maig
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació