Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
El carrer Ciutat de Cursi tendrà nous arbres perquè els que hi ha ara causen molèsties als edificis del voltant i no fan ombra.
 
                             
                            Al carrer Ciutat de Cursi els ficus que hi ha plantats no són eficients, ja que no es poden deixar créixer perquè causen molèsties als edificis del voltant. La idea és portar els arbres a la pastera externa per millorar l’accessibilitat de la vorera i també els arbres podran créixer més bé. Els arbres poden arribar a reduir entre 8 i 10 graus la temperatura. Els vesins de la zona confirmen que l’ombra és el millor amic per combatre la calor al carrer.
És important que la renaturalització d’espais urbans es faci amb els arbres adequats, que estiguin adaptats al clima de la zona. Per això Xavi Cardona indica que se cercarà alguna espècia, com poden ser els lledoners, adaptada a la climatologia mediterrània i també a les zones urbanes, que són zones complicades.
El Govern atorga 300.000 euros a Ciutadella per reduir l’impacte del canvi climàtic al nucli. S’espera que les obres per poder-ne fer la sembra siguin a finals d’enguany. També inclouran la millora de les voreres i que la recollida d’aigua de pluja es faci de tal manera que els arbres puguin aprofitar-la.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
