Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Hi ha 80 nous casos registrats de COVID-19 a les Illes i 14 noves morts
Balears enceta el cap de setmana amb un augment important de contagis que, segons ha explicat Salut, és degut a un retard en els processos de verificació. Hi ha 80 nous casos registrats de COVID-19 a les Illes i 14 noves morts.
El Govern ha explicat que en aquest augment s’inclouen casos de dies anteriors. Ho justifica perquè els informes mèdics necessaris per incorporar aquests casos a les estadístiques oficials estaven incomplets, cosa que s’ha solucionat durant les darreres hores. No obstant això, Salut afirma que segueix la tendència decreixent de la corba de casos de COVID-19 a les Balears.
Amb aquestes actualitzacions, la xifra acumulada de positius de COVID-19 a les Illes és de 1.748. El número total de morts ascendeix a 148 i hi ha 958 curats, per tant, hi ha 642 casos actius.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania