L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Hi ha 80 nous casos registrats de COVID-19 a les Illes i 14 noves morts
Balears enceta el cap de setmana amb un augment important de contagis que, segons ha explicat Salut, és degut a un retard en els processos de verificació. Hi ha 80 nous casos registrats de COVID-19 a les Illes i 14 noves morts.
El Govern ha explicat que en aquest augment s’inclouen casos de dies anteriors. Ho justifica perquè els informes mèdics necessaris per incorporar aquests casos a les estadístiques oficials estaven incomplets, cosa que s’ha solucionat durant les darreres hores. No obstant això, Salut afirma que segueix la tendència decreixent de la corba de casos de COVID-19 a les Balears.
Amb aquestes actualitzacions, la xifra acumulada de positius de COVID-19 a les Illes és de 1.748. El número total de morts ascendeix a 148 i hi ha 958 curats, per tant, hi ha 642 casos actius.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques