Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Els estudis, de caràcter privat, s'impartiran a l'Escola Universitària ADEMA
163
A partir del curs que ve (2022-2023) s’amplia l’oferta acadèmica universitària a les Balears amb la posada en marxa del Grau de Belles Arts. El Consell de Govern ha aprovat la implantació d’aquesta titulació, que s’oferirà a l’Escola Universitària ADEMA, adherida a la UIB.
Els nous estudis, de caràcter privat, tendran un total de 240 crèdits, dividits en quatre cursos. Segons la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura, el nou grau de Belles Arts suposarà un impuls a la diversificació productiva de la nostra comunitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació