Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El Consell rep amb molta satisfacció la notícia i en reprendrà les obres a prinicipis de l'any que ve
La presidenta Marga Prohens ha anticipat al debat de política general balear que el Govern posarà tots els recursos per desbloquejar la reforma de la carretera general de Menorca. Aquest anunci ha estat definit pel conseller de Mobilitat, Juan Manuel Delgado, com a “sorpresa extraordinària”.
El tram de Talatí, entre Maó i Alaior, serà el primer beneficiat d’aquesta notícia: les obres en aquest punt negre podran començar a principis de l’any que ve.
El cost total de la remodelació dels trams pendents s’estima en 66 milions d’euros, que ara el Govern de les Illes Balears assumirà mentre s’intenta arribar a un acord amb l’Estat.
El conseller lamenta que no es puguin recuperar els 16 milions d’euros perduts del conveni signat el 2007 amb el Govern Central, que va extingir-se l’octubre del 2020 i que ha estat liquidat el juny d’aquest any. Delgado denuncia que el Ministeri de Transports no dona resposta a les diferents peticions de reunió fetes pel Consell amb l’objectiu de signar un nou conveni que reguli l’aportació del finançament necessari que permeti acabar la remodelació de tota la carretera.
Sabent ara que Balears assumirà de moment el cost de la reforma, el Consell preveu 5 anys de treballs per completar el projecte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet