Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La partida s'invertirà a les obres de l'encreuament dels Caçadors
Davant la falta d’un conveni de carreteres amb el govern central, el Govern balear ha anunciat avui que dona una passa al capdavant. Així, el Govern destinarà sis milions d’euros a Eivissa per a inversions en carreteres que s’invertiran directament a les obres de l’encreuament dels Caçadors.
A més d’aquest conveni, el conseller d’Hisenda, Antoni Costa, ha volgut destacar l’aposta decidida pels plusos de difícil i molt difícil cobertura en l’àmbit sanitari, així com les inversions previstes per a la millora de les infraestructures educatives o en el cicle de l’aigua.
Unes inversions a les quals s’han de sumar els 94,2 milions d’euros de les últimes convocatòries de l’Impost de Turisme Sostenible, que segons ha dit Marí és la “millor mostra de la millora experimentada per Eivissa després d’anys d’ostracisme”.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes